Author Topic: LTC transactie krijgt geen confirmation  (Read 775 times)

Offline LTG

• Newbie
  • *
LTC transactie krijgt geen confirmation
« on: September 30, 2015, 04:14:52 PM »
Beste lezer,

Maandagavond heb ik vanuit de officiële Android LTC Wallet op mijn tablet een kleine testtransactie naar mijn Poloniex exchange LTC rekening gemaakt. Deze kwam direct aan en had al snel voldoende confirmations. Omdat dit goed ging, heb ik daarna nog eens 40 LTC naar Poloniex overgemaakt. Dit bedrag werd al snel door Poloniex erkent, maar heeft nu - 2 dagen later - nog steeds als status "PENDING (0 of 4 confirmations)".

Als ik in mijn android wallet kijk, is mijn saldo bijna 0, oftewel het is afgeschreven. Bij de details van de transactie staat echter als status "waiting for confirmation".
De transactie is niet verwerkt als ik kijk op http://explorer.litecoin.net. Daar is mijn saldo (op de rekening van de afzender) nog steeds 40+ LTC.
Maw: het geld zit niet in mijn Android wallet, maar staat volgens de blockchain wél op mijn (afzender)rekening.

Het raarste vind ik nog dat volgens de explorer de transactie van 40 LTC nooit heeft plaatsgevonden, ook niet als je kijkt naar de gegevens van de tegenrekening, maar dat op de website van Poloniex dus wel al een soort reservering staat voor het precieze bedrag.

Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik het geld weer terugkrijg? Maakt niet uit op welk adres, want beiden zijn van mezelf.

Alvast bedankt!