Author Topic: goedkoopste site om litecoins te kopen via ideal  (Read 2887 times)

Offline Maiser

• Jr. Member
  • **
goedkoopste site om litecoins te kopen via ideal
« on: January 18, 2014, 03:59:30 PM »
Wat is de beste site hiervoor? Heb er een paar gezien..maar die verkopen voor meer dan 10% hogere prijzen dan op de koers, wat ik wel érg veel vind.
Dit maakt het een stuk lastiger om winst te maken.

Offline CoinUnlimited

• Jr. Member
  • **
    • Coin Unlimited
Re: goedkoopste site om litecoins te kopen via ideal
« Reply #1 on: January 18, 2014, 05:35:33 PM »
Op deze site vind je een overzicht van de Litecoin-prijzen van diverse Nederlandse websites die ze verkopen via iDEAL: http://bitcoinprijzen.nl/?q=node/5. In dat overzicht is Josien.net op dit moment de goedkoopste. Wel moet je bij Josien minimaal 50 euro besteden.

De prijs op dit soort sites is altijd hoger dan de wisselkoers op exchanges. Zo maken ze winst.  :)

Offline Maiser

• Jr. Member
  • **
« Reply #2 on: January 18, 2014, 06:17:15 PM »
ok bedankt, ik snap dat ze winst moeten maken :) vind de 10+% dus alleen een beetje hoog

Offline CoinUnlimited

• Jr. Member
  • **
    • Coin Unlimited
« Reply #3 on: January 18, 2014, 07:04:20 PM »
Afhankelijk van welke site je gebruikt, wordt er zo'n 5% tot 15% meer gevraagd dan de exchangekoers als ik even snel een rekensommetje doe. Hier moeten dan nog wel iDEAL-kosten, bankkosten, exchangekosten en websitekosten vanaf worden gehaald. De eigenaar van de site moet er verder ook tijd en moeite in steken en wilt er ook nog wat winst aan overhouden. Als je die zaken allemaal meeneemt dan is 5% tot 10% boven de koers (exclusief kosten) niet erg onredelijk vind ik zelf.

Als je een zo scherp mogelijke prijs wilt, dan kun je de Litecoins natuurlijk ook gewoon zelf op een exchange kopen.

Offline Maiser

• Jr. Member
  • **
« Reply #4 on: January 19, 2014, 11:22:00 AM »
enig idee of/wanneer er een exchange komt die ideal accepteerd?

Offline LTCLRULER

• Full Member
    • Check out my twitter for my information!
« Reply #5 on: January 19, 2014, 12:11:36 PM »
enig idee of/wanneer er een exchange komt die ideal accepteerd?

Ideal is puur Nederlands, dus dan zou er een Nederlandse exchange moeten komen. Ik zie dit niet snel gebeuren. SEPA daarentegen is het nieuwe Europese betaalsysteem. BTC-e accepteert deze manier van betalen wel. Doorgaans is dit een redelijk snelle manier van betalen.

Offline KennyR

• Jr. Member
  • **
    • LiteBit
« Reply #6 on: January 20, 2014, 12:23:08 AM »
Op www.litebit.eu hanteren wij een vrij laag percentage. Zeker als wij op een redelijk moment hebben ingekocht. Betalingen en verzendingen gaan volledig automatisch dus je kan direct met de coins aan de slag.

Offline Shad0w

• Newbie
  • *
« Reply #7 on: January 20, 2014, 09:44:27 AM »
Op https://www.litecoin24.nl/ hanteren wij lage prijzen omdat we grootschalig en iedere dag Litecoins inkopen. Je kunt ervoor kiezen om Direct Litecoins te kopen, zodat ze direct naar uw eigen wallet verstuurd worden, of dat u gebruik maakt van ons systeem en evt. later naar uw eigen Wallet verstuurd.

Offline ferry

• Newbie
  • *
    • Bitcoin - Litecoin - Ideal
« Reply #8 on: May 09, 2014, 07:12:42 AM »
Hoi,

https://josien.net is al maanden de goedkoopste Litecoin aanbieder via iDeal.

Zie:
http://bitcoinprijzen.nl/ltcvergelijken

Op dit moment bieden we ook als goedkoopste Bitcoins aan, maar dat kan over een uurtje weer anders zijn  :-\

Offline Vince

• Jr. Member
  • **
« Reply #9 on: May 17, 2014, 04:40:50 AM »
Het lijkt er op dat Josien inderdaad het goedkoopste is op dit moment. Als je, zoals mij, lage bedragen koopt lijkt het me op dit moment goedkoper om bij Josien, of een andere direct LTC-verkoper, LTC te kopen. Als je bij BTC-e koopt dien je eerst via een andere provider geld te storten of 2k over te storten via SEPA.

Offline Mr. Jinx

• Full Member
« Reply #10 on: July 14, 2014, 07:54:59 PM »
Telkens als ik ltc of btc via Josien koop wordt mijn rekening geblokkeerd.
Fraude detectie van de ING, lekker handig :o

Offline nomar86

• Newbie
  • *
« Reply #11 on: July 15, 2014, 06:01:16 PM »
Josien ziet er inderdaad strak uit, bookmark :)

Verkopen gaat alleen niet??