Author Topic: LiteBit.eu - Litecoins kopen via iDeal/Mister Cash NL/BE  (Read 13073 times)

Offline KennyR

• Jr. Member
  • **
    • LiteBit
LiteBit.eu - Litecoins kopen via iDeal/Mister Cash NL/BE
« on: December 20, 2013, 07:42:37 AM »
Hey!

Hierbij presenteer ik jullie LiteBit, wie het kopen van verschillende cryptocoins via iDeal gemakkelijker moet maken.

== SITE ==
https://www.litebit.eu/

== DOEL ==
Snel en tegen de beste prijs Bitcoins, Litecoins, Novacoins, Namecoins Peercoins & Ripples aanbieden via iDeal, Mister Cash, SOFORT directBANKING, Bankoverschrijving en/of PaySafeCard. Ook is het verplicht om een mobiel nummer op te geven, dit om fraude tegen te gaan.

== UITLEG ==
Je kunt snel en direct coins kopen via iDeal, zonder registratie. Ook is er de mogelijkheid om een account te registreren. Via dit account kan je dan je transacties bijhouden en snel op de hoogte zijn van nieuwe voorraden. Alle gegevens die je bij ons op geeft worden encrypt en niet verkocht aan derden.

== VERKOPEN ==
Ook kan je jouw Litecoins en/of Bitcoins verkopen aan ons. Wij hanteren momenteel een max. bedrag van €500.

== VEILIGHEID ==
  • Wij gebruiken HTTPS om de verbinding te versleutelen.
  • Alle data die word opgeslagen word ge-encrypt.
  • Ongewenste users worden direct verbannen via ons interne bansystem en via CloudFlare.
  • Wij toleren geen abuse van bugs. Fouten in het systeem zullen nooit uw transactie in de weg zitten! Zodra u heeft betaald weten wij dat de coins van u zijn.
  • Transacties worden op 6 verschillende wijzen gecontroleerd door het systeem.
  • Betaal nooit op LiteBit.eu voor goederen van anderen. Voorbeeld: u koopt iets op Marktplaats en deze persoon zegt u zijn adres in te vullen op LiteBit.eu.
  • Indien er sprake is van diefstal zullen wij dit direct bij de Politie melden!

== VOORRAAD & PRIJZEN ==
  • Voorraad word zoveel mogelijk vol gepropt. Wij willen ALTIJD coins aanbieden op ieder tijdstip.
  • Wij hanteren prijzen op moment van aankoop op BTC-E + variabele percentage voor de werkzaamheden die wij verrichten.
  • Waarom is de prijs hoger dan op de exchange? Wij bieden u de dienst om via iDeal te betalen. Dit kost ons transactie kosten, tijd, smsjes, hardware en netwerktransactiekosten.

== PROBLEMEN? ==
Wij streven er naar om geen problemen te veroorzaken. Maar zoals bij iedere werkzaamheid kan er altijd iets onverwachts komen. Wij helpen u altijd direct en met direct bedoelen wij: binnen 5 minuten. U stuurt een e-mail naar ons en wij zullen binnen 5 minuten reageren. Indien dit niet zo is dan zijn wij energie aan het opwekken in onze master bedroom (slapen).

== UPDATES ==
    • 23-12-2013 - Wallet validatie.
    • 25-12-2013 - Mogelijkheid om valuta aan account toe te voegen en Litecoins te kopen wanneer u dat wilt.
    • 25-12-2013 - Mister Cash & PaySafeCard toegevoegd aan opwaarderen van account.
    • 29-12-2013 - Verkopen is nu live voor Bitcoins en Litecoins.
    • 29-12-2013 - QR Code toegevoegd bij verkopen, zodat je deze met je mobiel kan scannen.
    • 29-12-2013 - Strakkere layout wat de website wat overzichtelijker maakt.
    • 29-12-2013 - Indien geregistreert mogelijkheid om transacties, sell orders en deposits te zien.
    • 29-12-2013 - Referer toegevoegd, voor linkruil, indien je onze link wilt hebben met jouw persoonlijke referer, neem dan contact met ons op.
    • 29-12-2013 - Veiligheids updates.
    • 05-01-2014 - Volledig automatische verzendingen (voorheen was dit semi automatisch) - grote orders worden nog wel nagekeken. (50+).
    • 05-01-2014 - Realtime confirmations op de success pagina na het bestellen.
    • 05-01-2014 - Homepage toch weer anders ingedeeld op verzoek van bezoekers.
    • 05-01-2014 - Binnenkort PPC, NMC, NVC te koop.
    • 05-01-2014 - Percentage van de marge verlaagd voor de Litecoins.
    • 15-01-2014 - Verkopen voor meerdere coins toegevoegd.
    • 15-01-2014 - SOFORT directBANKING toegevoegd als betaalmethode.
    • 15-01-2014 - Kopen van NMC, NVC, PPC en Ripples is nu mogelijk.
    • 15-01-2014 - Artikelen aangepast.
    • 15-01-2014 - Optie om in te schrijven als merchant.
    • 15-01-2014 - Mogelijkheid voor het ontvangen van nieuwsbrieven, koers veranderingen en voorraad.
    • 15-01-2014 - Wij vanaf nu echt 24/7 bereikbaar. Dit kan omdat we 'shifts' hebben voor de dag en nacht.
    • 17-01-2014 - API voor webshops, betalen met BTC, LTC, NMC, NVC en  PPC in één.

• Volg https://www.twitter.com/litebiteu/ voor updates
  • Volg https://www.twitter.com/litebit_en/ voor engelstalige updates
  • Volg https://www.facebook.com/litebiteu?ref=hl voor updates
  • Peercoin forum: http://www.peercointalk.org/index.php?PHPSESSID=4057n6eotphodpsifknjk8o7t5&topic=1995.msg15707
  • Litecoin forum: https://litecointalk.org/index.php?topic=10909.0
  • Bitcoin forum: https://bitcointalk.org/index.php?topic=369983.new#new

Wij streven erna om de website so simpel mogelijk te houden: Direct verschillende soorten coins kopen.

Succes! Kritiek en tips zijn welkom!
« Last Edit: January 16, 2014, 12:31:17 PM by KennyR »

Offline Exposured

• Jr. Member
  • **
Re: LiteBit.eu - Litecoins kopen via iDeal/Mister Cash
« Reply #1 on: December 20, 2013, 05:33:57 PM »
Interessant! Meestal koop ik mijn litecoins op andere websites zoals litecoin24 of litecoins.nl. Maar als hun voorraad op is, kan ik vrijwel nergens anders heen. Tenzij ik bitcoins koop en ze omzet naar litecoins,. Maar dat kan ook anders natuurlijk. Ook heel erg fijn dat jullie litecoins kopen van anderen. Begint steeds meer op Bitonic te lijken. Ben heel erg benieuwd hoe jullie het doen, en ga het zeker eens proberen (kopen en verkopen). Hoe groot is jullie voorraad normaal? En hoe vaak vullen jullie aan?

Offline Cryptosaurus

• Jr. Member
  • **
« Reply #2 on: December 20, 2013, 05:34:42 PM »
Hee welkom,

Het ziet er goed en meteen maar geprobeerd om mijn account op te waarden.
Helaas kreeg ik na transactie een pagina met invalid ID.... maar het geld is wel overgemaakt zou je het voor mij kunnen verifiëren als het geld binnen is?

Offline Exposured

• Jr. Member
  • **
« Reply #3 on: December 20, 2013, 05:45:21 PM »
Hier ook een gevalletje: https://litecointalk.org/index.php?topic=10884.0

Ben benieuwd wat er aan de hand is. Goed dat ik op dit moment nog geen bestelling heb gedaan

Offline Cryptosaurus

• Jr. Member
  • **
« Reply #4 on: December 20, 2013, 06:07:16 PM »
No worries!!  ;D Op de service die ze bieden mogen vele bedrijven jaloers op zijn. Snelle respons, snelle afhandeling en klantvriendelijk!
Even in een cultuurshock  :o
Thnks
« Last Edit: December 20, 2013, 06:10:38 PM by FabLe »

Offline ThomasFX

• Litecoin Association Member
  • Sr. Member
  • Litecoin Enthusiast
    • Litecoin
« Reply #5 on: December 20, 2013, 06:10:10 PM »
Ik zal jullie service ook eens testen binnenkort.

Alvast een goede website naam gekozen :)

Offline Exposured

• Jr. Member
  • **
« Reply #6 on: December 20, 2013, 07:47:17 PM »
Goed om te horen dat het is opgelost. Zal maar eens testen :)

Offline KennyR

• Jr. Member
  • **
    • LiteBit
« Reply #7 on: December 20, 2013, 09:36:42 PM »
Bedankt voor de reacties.

Antwoord op de voorraad: vrijwel altijd 100+ Litecoins.

Wat betreft dit fora: https://litecointalk.org/index.php?topic=10884.0

Deze persoon heeft inderdaad Litecoins besteld en deze zijn, natuurlijk, ook gewoon verzonden. Zoals hier te zien:

http://i.imgur.com/OuxbTWd.png

In de nacht van 19 op 20 had BTC-E problemen met Withdrawes.... Ze lopen daar nu mee achter, ik heb al een ticket aangemaakt en deze word al behandeld.

Dit is gebeurd bij 4 klanten, 2 klanten hebben inmiddels WEL hun Litecoins gehad.

Inmiddels hebben we over 500 succesvolle transacties. Vanaf nu sturen wij niet meer vanaf BTC-E.

Vrijwel bij alle klanten is er binnen 5 minuten gereageerd op hun probleem en ben ik daar continue achteraan. Meer kan ik ook niet doen.

Hoe dan ook, het word opgelost. In mijn nadeel of voordeel maakt niet uit. Service is wat bij mij op nummer één staat.

Offline Exposured

• Jr. Member
  • **
« Reply #8 on: December 20, 2013, 09:40:03 PM »
Goed dat je zelf even antwoord. Ik heb inmiddels een account aangemaakt, en zal regelmatig aankopen doen. Bitonic.nl heeft inmiddels een goede reputatie, aangezien ze altijd en snel uitbetalen, en leveren. Hopelijk is dat bij jullie ook zo. Hoeveel werkdagen zitten er tussen uitbetalen? Is er ook een spoedbetaling optie mogelijk?

Offline KennyR

• Jr. Member
  • **
    • LiteBit
« Reply #9 on: December 20, 2013, 09:45:47 PM »
Hi Exposure,

Yes, ik zag de nieuwe reply's vandaag pas.

Nogmaals: ik vind het HEEL vervelend dat dit juist bij een grote order moet overkomen. Ik stel altijd de tevredenheid van de klant op nummer 1, hoe dan ook worden de Litecoins verstuurd of teruggestort.

Uitbetalen gebeurd de volgende dag (weekend uitgesloten).

Spoedbetalingen, is dat nuttig? Kan inderdaad wel een optie zijn. Maar willen we de bank die kosten gunnen?  :P

Wij betalen uit via een zakelijke rekening en dan staat het er altijd dezelfde dag nog op de tegenrekening.

P.S. Forum is traag, captcha werkt niet....
« Last Edit: December 20, 2013, 09:56:23 PM by KennyR »

Offline Exposured

• Jr. Member
  • **
« Reply #10 on: December 20, 2013, 09:57:38 PM »
Hi,

Ja die Captcha is na enkele keren gewoon verdwenen bij mij. Dus daar zal je straks ook geen last meer van hebben. Denk dat het voor nieuwe leden is bedoeld. In ieder geval, spoedbetaling kan voor sommigen handig zijn. Ik vind het geen top prioriteit, maar anderen wellicht wel. De litecoinmarkt stijgt redelijk hard in Nederland. En iedere litecoin voor iDeal aanbieder is vrij snel door z'n voorraad heen. Ik moet nu 3 verschillende site afstruinen om eraan te komen. In ieder geval bedankt voor de vlugge feedback!

Offline KennyR

• Jr. Member
  • **
    • LiteBit
« Reply #11 on: December 20, 2013, 10:05:41 PM »
No problem! Wij hebben nu op het moment 80 litecoins beschikbaar voor verkoop. Als de voorraad leeg is zullen wij direct nieuwe Litecoins aanbieden.

Wij plaatsen geen voorraad die wij niet direct kunnen leveren.

En nogmaals, excuus voor de negatieve? ervaring van zeesario. Wij gaan er alles aan doen om dit weer recht te trekken.

Offline KennyR

• Jr. Member
  • **
    • LiteBit
« Reply #12 on: December 20, 2013, 11:27:54 PM »
Zojuist even de intro post geupdate met wat meer informatie.

Offline Exposured

• Jr. Member
  • **
Re: LiteBit.eu - Litecoins kopen via iDeal/Mister Cash NL/BE
« Reply #13 on: December 21, 2013, 12:04:29 AM »
Zag het :) top!

Offline Healinghand

• Jr. Member
  • **
Re: LiteBit.eu - Litecoins kopen via iDeal/Mister Cash NL/BE
« Reply #14 on: December 21, 2013, 11:12:44 AM »
Hey Kenny,

Geweldig, nu hoef ik ook niet meer via ltc wallet, btce en bitonic mijn litecoins in te kopen of te verkopen.
Zal zeker gebruik maken van jullie service.

Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig litecoined nieuwjaar.
Op naar 2014 jaar van litecoins.

Hh